hrvatski | english

Neoinfo

NOVOSTI

Adeo POS prva blagajna koja prihvaća plaćanje Aircash mobilnim novčanikom

Posted by Sandra Šafarek | 29.4.2021. u 12:08 sati
Montenegro

Uvođenjem Aircash Pay-a kao novog načina plaćanja u Adeo POS nastavljamo s našom vizijom promoviranja mobilnih i beskontaktnih načina plaćanja u kojima vidimo budućnost trgovine. Nuđenjem što većeg broja načina plaćanja kupcima nudimo više slobode, a trgovcima da dođu do novih kupaca.

Plaćanje mobilnim aplikacijama kao što je Aircash posebno je zanimljivo mini prodajnim mjestima koja zbog troškova infrastrukture nisu prihvatila plaćanje bankovnim karticama pa mobilnim aplikacijama žele ući u svijet negotovinskog plaćanja.

Svi naši trgovci koji to žele već danas mogu imati Aircash Pay na svojim blagajnama kao dodatnu pogodnost za kupce.

Adeo POS na tržištu Crne Gore

Objavila Sandra Šafarek | 23.12.2020. u 14:53 sati
Crna Gora

Ponosni što možemo objaviti da je Adeo POS u Crnoj Gori u potpunosti uskladio zakonsku regulativu za sektore maloprodaje i veleprodaje.

To uključuje sve module našeg portfelja proizvoda Adeo POS:

  • Android mobilna aplikacija za maloprodaju
  • Web aplikacija za maloprodaju i veleprodaju
  • Adeo POS Cloud
  • Adeo POS API
  • Fiskalni API – Usluga fiskalizacije i fakturiranja
  • Fiskalni Driver – Programska biblioteka za fiskalizaciju (SDK)

Radujemo se što ćemo podržati naše sadašnje i buduće klijente i partnere u Crnoj Gori digitalnom transformacijom njihovih prodajnih procesa.

Adeo POS i KEKS Pay omogućuju slatke transkacije i na prodajnim mjestima

Objavila Sandra Šafarek | 4.12.2019. u 14:21 sati
KEKSPay

Adeo POS sustav za mobilna plaćanja i podršku prodaji integriran je s KEKS Pay aplikacijom Erste banke za mobilna plaćanja koja broji više od 160.000 aktivnih korisnika.

KEKS Pay je vodeća hrvatska fintech koja služi za brzo i sigurno slanje i primanje novca. Našim trgovcima na ovaj smo način omogućili siguran prihvat kartica bez prisustva terminala za kartičnu naplatu i to sve potpuno besplatno.

Uživaj u slatkim transakcijama već danas!

Adeo POS i PayCek na ShiftMoney 2019

Objavila Sandra Šafarek | 2.12.2019. u 16:27 sati
Bitcoin

Integrirani smo s prvom i najvećom mjenjačnicom bitcoina u Hrvatskoj - Bitcoin mjenjačnica. Proteklih dana Pulfer pivo moglo se platiti kriptovalutama na Shift Money 2019 konferenciji koja se održala u Laubi, a fiskalizirani računi izlazili su iz Adeo POS uređaja. Korisnici kripto novčanika jednostavno su skenirali barkod s blagajne i platili svoje pivo kriptovalutom. Na ovaj način dokazana je praktična primjena mobilnih plaćanja na eventima i u ugostiteljstvu.

Adeo POS i FIMA Pay prestavljaju prvu kripto blagajnu na hrvatskom tržištu

Objavila Sandra Šafarek | 16.9.2019. u 16:51 sati
Kripto blagajna

Zahvaljujući dugogodišnjem prisustvu na tržištu i konstantnom oslušivanju potreba klijenata, ponosni smo što nakon mobilnih plaćanja možemo predstaviti još jednu uspješnu suradnju. Riječ je o integraciji s tvrtkom FIMA Pay, čime je Adeo POS ušao na tržište kriptovaluta. Pored redovnih vrsti plaćanja kao što su gotovina, kartice i mobilna plaćanja, kupci naših trgovaca sada račune mogu plaćati i kriptovalutama.

Prihvaćanje digitalnih tokena izdvojit će svaki kafić, restoran ili trgovinu od konkurencije. Proces je vrlo jednostavan. Trgovac sve korake naplate obavlja na isti način kao i u redovnom poslovanju, s jedinom iznimkom što kao vrstu plaćanja odabere kriptovalute. Na ekranu blagajne se pojavljuje QR kod koji kupac skenira svojim mobitelom. Blagajna primi povratnu informaciju da je iznos plaćen te se račun ispisuje zajedno s podacima o transakciji kriptovalutom.

Adeo POS i Settle

Objavila Sandra Šafarek | 3.7.2019. u 11:32 sati
TechData

Naš proizvod Adeo POS tehnološki je najnapredniji POS na hrvatskom tržištu koji omogućuje kupcima plaćanje u trgovinama koristeći Settle aplikaciju. Rezultat je to suradnje s Norveškom tvrtkom Auka, pionirima u mobilnim plaćanjima koja potiče trgovce i potrošače da koriste pametni mobitel za plaćanje i primanje novca.

Postojeći, ali i budući korisnici naše Adeo POS blagajne u roku od 5 minuta mogu zatražiti opciju prihvata mobilnih oblika plaćanja i pridružiti se društvu koje teži bezgotovinskim plaćanjima.

Digitalni novac je ovdje i vrlo smo uzbuđeni što imamo prvi POS na hrvatskom tržištu koji je učinio budućnost dostupnom odmah!

TechData Solution Days 2019

Objavila Sandra Šafarek | 24.5.2019. u 11:15 sati
TechData

Prošlog tjedna sudjelovali smo na 4. Tech Data Solution SEE danima održanim u Umagu. Ovogodišnja konferencija bila je posvećena vrhunskim trendovima u IT sektoru prema časopisu Forbes: Blockchain, Clouds i Chatboots. Napravili smo mnogo novih poznanstava i nadamo se novim partnerstvima.

JavaCro 2019

Objavila Sandra Šafarek | 15.5.2019. u 17:15 sati
Java CRO

I ove smo godine već tradicionalno sudjelovali na JavaCro 2019 konferenciji koja se održala u Umagu od 13.-14.5.2019. Tema konferencije bile su trendovi i budućnost Jave, Java platforme, programski okviri i poslužitelji, metodologije i alate te studije slučajeva.

Glovo odabrao Adeo POS kao partnera za izdavanje računa i fiskalizaciju

Objavila Sandra Šafarek | 3.5.2019. u 14:15 sati
Glovo

Glovo, aplikacija za brzu dostavu koja korisnicima omogućava kupnju, primanje i slanje bilo kojeg proizvoda unutar grada za manje od 45 minuta, pokrenula je poslovanje u Zagrebu, a Adeo POS odabrali su kao pouzdanog partnera u izdavanju računa i fiskalizaciji.

Ovaj španjolski startup počeo je s radom 2015. u Barceloni i od tada se proširio na 105 gradova, od Pariza i Milana do Istanbula i Nairobija, prisutan je u 20 zemalja u Europi, Africi, Srednjoj i Južnoj Americi. Više od 15 milijuna narudžbi od partnera poput McDonald’sa, KFC-a, Starbucksa i sličnih, isporučeno je diljem svijeta preko Glovo aplikacije. Imaju više od više od tri milijuna korisnika, 10.000 partnera i rade s mrežom koja broji više od 30.000 kurira. Osim automobila, Gloveri kao sredstvo isporuke koriste bicikle i skutere kako bi rasteretili gradski promet, bili brži te ponudili ekološki osviještenu opciju dostave.

Sve što trebate upravo je stiglo u grad. Naručite što god, kad god!

Kano model praćenja zadovoljstva kupaca

Objavila Sandra Šafarek | 17.4.2019. u 11:40 sati
Kano model

Prošli tjedan sudjelovali smo na tribini ISO FORUM CROATICUM u organizaciji Hrvatske gospodarske komore.

Prof.Kano govorio je o Kano modelu zadovoljstva kupaca. Više o zadovoljstvu kupaca našim Adeo POS proizvodom i kompetitivnim prednostima pročitajte na blogu http://adeopos.com/hr/blog/2019/04/17/adeo-pos-kompetitivne-prednosti/.

Adeo M2pay prva blagajna s integriranom kartičnom naplatom, dostupna u pristupačnoj mjesečnoj pretplati

Objavio Igor Vukmirović | 29.3.2019. u 10:23 sati
Adeo M2pay

Zagrebačke tvrtke Neoinfo i M obrada prepoznale su poslovnu priliku i zajednički osmislile Adeo M2pay - prvu blagajnu s integriranom kartičnom naplatom na hrvatskom tržištu, dostupnu u pristupačnoj mjesečnoj pretplati.

Ona objedinjuje izdavanje fiskaliziranih računa i naplatu debitnim i kreditnim karticama putem POS uređaja, a namijenjena je primarno malim i srednjim korisnicima. Dodatna zanimljivost leži u činjenici da se kartična naplata vrši preko islandskog prihvatitelja kartica Borgun, zahvaljujući kojem su malim i srednjim trgovcima ponuđeni bolji uvjeti nego ih nude hrvatske banke.

U jedinstvenu i pristupačnu mjesečnu naknadu za korištenje Adeo M2pay usluge uključen je najam POS blagajne i ETFPOS terminala za prihvat kartica, online pregled svih kartičnih transakcija, pripadajući softver, korisnička podrška, održavanje, zamjena uređaja u slučaju kvara i usluga prihvata debitnih i kreditnih kartica. Softver podržava širok spektar djelatnosti i njihovih specifičnosti kao što su naplata po stolovima za kafiće ili podrška za barkod čitač za trgovine, a u ponudi su i različite razine hardvera. Mini biznisima na raspolaganju je mini blagajna na pametnom telefonu s integriranim printerom, dok je za ostale logičan izbor blagajne 14-inčni tablet s integriranim printerom.

Više informacija o proizvodu Adeo M2pay možete pronaći na stranicama www.adeopos.com.

Taxify odabrao Adeo POS kao partnera za fiskalizaciju

Objavio Igor Vukmirović | 15.11.2018. u 15:13 sati
Taxify

Želimo dobrodošlicu na hrvatsko tržište Taxifyju – novoj platformi za dijeljenje prijevoza.

Taxify je aplikacija za dobivanje brze i pristupačne vožnje dostupna u 30+ zemalja i 100+ gradova diljem svijeta. Ima za cilj omogučiti pristupačan i cjenovno prihvatljiv prijevoz milijunima ljudi diljem svijeta, uz omogučavanje zarade tisućama vozača.

Taxify je kao pružatelja usluge fiskalizacije odabrao upravo Adeo POS fiskalnu blagajnu za pouzdanog partnera. Zajedničkim radom na integraciji sa timom iz Estonije pomogli smo pokrenuti uslugu fiskalizacije u najkraćem roku.

Sljedeći put kada trebaš vožnju koristi Taxify! Taxify, sretan ti put!

Neoinfo razvija intranet portal za Croatia Airlines

Objavio Igor Vukmirović | 20.11.2017. u 09:14 sati
Croatia Airlines

Prošli tjedan potpisali smo ugovor o razvoju novog intranet portala za Croatia Airlines.

Projekt uz razvoj uključuje dizajn i sigurnost tog portala koji će koristiti zaposlenici Croatia Airlinesa. Na njemu će biti dostupne razne informacije i dokumentacija, a služit će i kao centralna točka za pristup raznim sustavima i aplikacijama. Portal se temelji na IBM WebSphere Portal i Java tehnologiji.

Neoinfo je u zrakoplovnoj industriji prisutan prvenstveno svojim proizvodom Simplair namijenjenom malim zrakoplovnim prijevoznicima i manjim zračnim lukama. Ovog tjedna Neoinfo će Simplair predstaviti u Kamerunu. Tu afričku državu posjetit ćemo u sklopu međunarodnog programa Ready2Go koji financira Europska komisija, s ciljem pomoći europskim tvrtkama u nastupu na trećim tržištima.

Stručni suradnik za prodaju (m/ž)

Objavila Livijana Vukmirović | 27.11.2017. u 14:58 sati
Natječaj za radno mjesto

Zbog širenja odjela prodaje tražimo osobu koja će svojom komunikativnošću i znanjem iz polja društvenih znanosti doprinijeti našem timu. Detaljnije informacije o poziciji i uvjetima su na linku.

Prijave traju do 8.12.2017. na posao@neoinfo.hr.

Predstavljen informacijski sustav Hrvatske liječničke komore

Objavila Sandra Šafarek | 14.7.2017. u 13:13 sati
Hrvatska liječnička komora

U suradnji s tvrtkom ALFATEC Group d.o.o. predstavljen je projekt razvoja integriranog informacijskog sustava Hrvatske liječničke komore. Komorin integrirani informacijski sustav (KIIS) bitno će unaprijediti i učiniti transparentnim rad stručnih službi Komore. Uz visoku razinu sigurnosti, KIIS je Komori omogućio umrežavanje i dijeljenje podataka sa svim relevantnim državnim institucijama te stvorio preduvjete za uvođenje multifunkcionalne članske iskaznice, tzv. pametne kartice s elektroničkim potpisom.

Neoinfo odabran za sudjelovanje u projekti Ready2GO Europske komisije

Objavila Livijana Vukmirović | 7.7.2017. u 16:07 sati
Ready2Go

Neoinfo je izabran za sudjelovanje u projektu Ready2GO, pilot projekt koji su pokrenule Europska komisija i Europska agencija za malo i srednje poduzetništvo (EASME). Cilj projekta je pružanja potpore malim i srednjim europskim poduzetnicima prilikom internacionalizacije i aktiviranja na tržištima trećih zemalja: Kamerun, Čile, Indija, Kanada i SAD.

Tijekom selekcijskog procesa odabrano je 80 europskih tvrtki, od čega su samo četiri iz Hrvatske. Odabrane tvrtke imat će priliku predstaviti se na dva od pet spomenutih ciljanih tržišta. Pripremljene su tematske edukacije koje će se održati u različitim kulturnim središtima diljem Europe. Također, tvrtke će imati priliku sudjelovati na networking eventima u ciljanim zemljama.

Sudjelovanje u ovom projektu pomoći će nam proširiti naš portfolio proizvoda na nova tržišta u trećim zemljama.

Adeo DMS prezentiran na konferenciji ICTI 2017

Objavila Livijana Vukmirović | 26.5.2017. u 15:45 sati
ICTI2017

U kongresnom centru Grand Hotela 4 Opatijska cvijeta održana je od 17. – 19. svibnja Međunarodna konferencija Informacijska i komunikacijska tehnologija i osiguranje – ICTI 2017. U sklopu konferencije održana su različita predavanja i panel rasprave na temu ICT-a u osiguranju.

Direktor sektora informatike HOK osiguranja, Ivan Jonjić, predstavio je uspjehe u digitalizaciji poslovnih procesa koje je toj osiguravajućoj kući donijela implementacija i korištenje našeg proizvoda Adeo DMS.

Programer poslovnih aplikacija (m/ž)

Objavila Livijana Vukmirović | 22.5.2017. u 17:09 sati
Natječaj za radno mjesto

Tražimo developere s 1-5 godina iskustva u razvoju web aplikacija (frontend i/ili backend), koji će se pridružiti postojećim timovima na projektima za domaće i inozemno tržište. Našim zaposlenicima nudimo rad na zanimljivim projektima, na kojima se može puno naučiti i brzo napredovati. Radna atmosfera je opuštena i prijateljska, s fleksibilnim radnim vremenom.

Prijave šaljite e-mailom na posao@neoinfo.hr ili preko oglasa na ovom linku.

Sudjelovanje na konferenciji B2B Software Days

Objavila Livijana Vukmirović | 15.5.2017. u 9:51 sati
Austrijska gospodarska komora

U Beču je 25. i 26. travnja 2017. godine održana međunarodna konferencija B2B Software Days. Konferencija je namijenjena tvrtkama koje se bave razvojem softvera i inovacija u IT sektoru, institucijama za istraživanje i razvoj te IT udruženjima i klasterima iz cijelog svijeta, kojima pruža priliku za informiranje o najnovijim trendovima, proširenje kontakata, pronalazak novih poslovnih partnera i razmjenu iskustava u okviru stručnih radionica i networking događanja.

Tema ovogodišnje konferencije 4th International B2B Software Days bila je The Future of Digital Business. Prvi dan su održana izlaganja međunarodnih stručnjaka koji su dali pregled aktualnih IT trendova, nakon čega su uslijedili B2B sastanci te zajednički networking domjenak. Drugi dan su predstavljeni međunarodni R&D projekti te je održan pitching session za startupe i radionica o financiranju IKT projekata.

Udruženje za informacijske tehnologije Hrvatske gospodarske komore te agencija HAMAG-BICRO organizirali su sudjelovanje 43 hrvatska predstavnika, među kojima je bio i Neoinfo. Hrvatska je, uz domaćina Austriju, bila najzastupljenija država na konferenciji.

Sudjelovanje na sajmu Mobile World Congress 2017

Objavila Livijana Vukmirović | 16.3.2017. u 11:12 sati
Mobile World Congress 2017

Mobile World Congress najveći je svjetski sajam mobilnih tehnologija, koji se održava svake godine u Barceloni. U sklopu sajma, koji je ove godine trajao od 27. veljače do 2. ožujka, održan je i Brokerage Event, B2B razgovori u organizaciji Europske poduzetničke mreže i Vlade Katalonije. Udruženje za informacijske tehnologije pri HGK sufinanciralo je sudjelovanje u B2B razgovorima za svoje članice.

Neoinfo je također prepoznao priliku te je na ovom događaju predstavio svoje proizvode zainteresiranim tvrtkama iz različitih dijelova svijeta.

Posjet Europskoj komisiji

Objavila Livijana Vukmirović | 3.2.2017. u 13:47 sati
Europska komisija

Predstavništvo Europske komisije u Republici Hrvatskoj lokalni je ured Europske komisije u Hrvatskoj sa sjedištem u Zagrebu te je dio mreže ureda predstavništava Europske komisije u državama članicama Europske unije. Djeluje u svojstvu glasnogovornika Europske komisije u Hrvatskoj i komunicira o pitanjima važnima za EU na nacionalnoj i lokalnoj razini u Hrvatskoj.

Predstavništo redovito organizira posjete Centru za posjetitelje u Bruxellesu za različite skupine iz Hrvatske. 15. i 16. siječnja 2017. godine organizirali su posjet predstavnika gospodarske zajednice, u kojem su sudjelovali predstavnici Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore te predstavnici poslodavaca. U posjetu je sudjelovao i direktor Neoinfa Igor Vukmirović.

Cilj posjeta bio je upoznavanje s politikom Europske unije, aktualnim izazovima s kojima se Unija suočava, djelovanjem ključnih institucija EU-a te uključivanje gospodarstvenika u raspravu o mogućnostima financiranja u okviru fondova i programa EU-a.

Organizirani program za posjetitelje uključivao je predstavljanje uloge Europske komisije kao izvršnog političkog tijela Europske unije, mogućnosti financiranja malog i srednjeg poduzetništva putem EU fondova, carinska politika u EU te digitalizacija jedinstvenog tržišta. Posjetiteljima su se na radnom ručku pridružili članovi Kabineta Povjerenika za međunarodnu suradnju i razvoj Nevena Mimice.

Stručni suradnik za odnose s klijentima (m/ž)

Objavila Livijana Vukmirović | 17.1.2017. u 16:55 sati
Natječaj za radno mjesto

Trenutno imamo otvoren natječaj za poziciju stručnog suradnika/-ce za odnose s klijentima. Tražimo osobu koja će preuzeti brigu o odnosu s klijentima radi postizanja bolje suradnje, a u skladu s poslovnom strategijom i ciljevima tvrtke.

Detaljnije informacije o uvjetima i samoj poziciji možete pročitati na linku. Prijave primamo do 30.1.2017. na posao@neoinfo.hr.

Adeo POS - Hrvatsko rješenje za češku fiskalizaciju

Objavio Bojan Bajgorić Šantić | 15.12.2016. u 8:45 sati
Neoinfo

Zagrebačka softverska tvrtka Neoinfo sklopila je ugovor s češkom tvrtkom COM PLUS CZ, kako bi svoje rješenje Adeo POS ponudila na tom tržištu.

Riječ je o u rješenju koje uključuje Android POS aplikaciju namijenjenu izdavanju fiskaliziranih računa i ERP aplikaciju u cloudu namijenjenu malim i srednjim tvrtkama. Usklađenost ove dvije aplikacije čini ga specifičnim na tržištu jer korisnicima omogućuje jednostavno sinkroniziranje raznih podataka kao što su cjenici, a istovremeno prikuplja podatke sa svih računa kako bi bili dostupni za izradu izvještaja, backupa i slične potrebe.

Adeo POS trenutno koriste klijenti u Hrvatskoj i Sloveniji, a širenje na češko tržište logičan je smjer poslovanja, s obzirom da je nakon Slovenije i ta država preuzela hrvatski model fiskalizacije. On se temelji na spajanju korisničkog softvera na centralni server Porezne uprave u trenutku izdavanja računa radi dobivanja jedinstvenog identifikatora računa.

„Fiskalizacija u Češkoj izvrsna je prilika za tvrtke poput naše, jer imamo iskustvo s domaćeg tržišta i gotovo rješenje koje smo lokalizirali u suradnji s češkim partnerom. Uz 140 zaposlenih na desetak različitih lokacija, on će biti zadužen za prodaju, edukaciju i podršku korisnicima, dok ćemo mi osigurati hosting i višu razinu podrške" - rekao je Igor Vukmirović, direktor tvrtke Neoinfo.

Osim softverskog rješenja, Neoinfo će preko svog partnera nuditi i širok raspon hardverskih uređaja renomiranih tvrtki prilagođenih različitim potrebama izdavatelja računa, od malih mobilnih uređaja s integriranim printerom, preko tableta, pa do profesionalnih uređaja za ugostitelje.

Inženjer za razvoj poslovnog softvera u Javi (m/ž)

Objavila Livijana Vukmirović | 8.11.2016. u 13:37 sati
Natječaj za radno mjesto

Pridružite se našem Java timu! Tražimo Java developera s 1-5 godina iskustva u razvoju aplikacija u Javi. Pozicija uključuje razvoj poslovnog softvera na projektima za klijente iz različitih industrija, implementaciju zahtjeva klijenata, testiranje, analizu i rješavanje prijavljenih problema. Posao je dinamičan, a radna atmosfera opuštena s fleksibilnim radnim vremenom. Naš ured je u Zagrebu na adresi Strojarska cesta 20.

Više informacija možete pročitati na ovom linku. Prijave šaljite e-mailom do 24.11.2016. putem oglasa ili na posao@neoinfo.hr.

Neoinfo slavi 10 godina poslovanja

Objavio Igor Vukmirović | 31.10.2016. u 14:59 sati
Neoinfo

Neoinfo ove godine slavi 10 godina poslovanja. Tvrtka je osnovana 2006. godine te u zadnjih nekoliko godina bilježi postojan rast.

Specijalizirali smo se za razvoj integriranih poslovnih rješenja po narudžbi klijenata. Dugogodišnjim radom u raznim tehnologijama i raznim domenama za klijente iz više industrija razvili smo fleksibilnost tima stručnjaka, koji je spreman na sve izazove. Radimo s klijentima od početka do kraja, od razvoja, upotrebe i savjetovanja do dorada. Usmjerenost na kvalitetu i osobna odgovornost svakog člana tima za ono što će se isporučiti klijentu doveli su nas do niza zadovoljnih klijenata, koji nas svojom preporukom dovode do novih i uvijek sve zanimljivijih projekata.

Želimo zahvaliti svim našim klijentima i partnerima koji su obilježili naš dosadašnji poslovni put. Radujemo se novim zajedničkim uspjesima!

Moji-racuni.hr - Najbolje rješenje na tržištu

Objavila Livijana Vukmirović | 28.10.2016. u 13:31 sati
Moji računi

Naš softver Moji računi jedino je fiskalno rješenje na tržištu koje podržava rad s 10.000 artikala, koji se mogu pretraživati po nazivu i šifri artikla na tabletu. Uz to, mogućnost ažuriranja cjenika na mjesečnoj bazi te podržan off-line rad aplikacije bile su ključne funkcionalnosti zbog kojih se tvrtka Končar - kućanski aparati odlučila upravo za naše rješenje.

Otvorene pozicije

Objavila Livijana Vukmirović | 24.8.2016. u 11:09 sati
Natječaj za radno mjesto

Trenutno imamo dva otvorena natječaja za različite pozicije. Detaljnije informacije dostupne su na poveznicama na objavljene oglase:

  • Inženjer za razvoj poslovnog softvera u Javi (m/ž)
    Tražimo osobe koje su, kao i mi, motivirane novim izazovima i radom na višestrukim projektima s različitim korisnicima te koji će u tome pronaći priliku za osobni rast i razvoj.
  • Voditelj odnosa s klijentima – pripravnik (m/ž)
    U procesu smo širenja poslovanja na nove klijente na domaćem i stranom tržištu, a cilj nam je promoviranje naših aplikativnih rješenja među tvrtkama kojima bi mogli biti korisni. Tražimo kolege koje su orijentirane rezultatima, detaljne, komunikativne i proaktivne. Vrsta zaposlenja je stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa, s mogućnošću stalnog zaposlenja nakon isteka godine dana.

Pridruži se timu mladih i iskusnih IT stručnjaka i prijavi se putem oglasa ili e-mailom na posao@neoinfo.hr.

Project razvoja informacijskog sustava za Hrvatsku liječničku komoru

Objavila Sandra Šafarek | 4.7.2016. u 09:18 sati
Hrvatska liječnička komora

U suradnji s tvrtkom ALFATEC Group d.o.o. ugovoren je projekt razvoja integriranog informacijskog sustava s Hrvatskom liječničkom komorom. Komorin integrirani informacijski sustav (KIIS) bitno će unaprijediti i učiniti transparentnim rad stručnih službi Komore. Uz visoku razinu sigurnosti, omogućiti će HLK-u umrežavanje i dijeljenje podataka sa svim relevantnim državnim institucijama te stvoriti preduvjete za uvođenje multifunkcionalne članske iskaznice, tzv. pametne kartice s elektroničkim potpisom. Predviđeno trajanje projekta je 18 mjeseci, od kojih je 12 mjeseci predviđeno za izradu KIIS-a, dok je 6 mjeseci predviđeno za razdoblje tzv. „dječjih bolesti“ odnosno ispravljanje eventualnih neispravnosti ili nepotpunosti u izvršavanju ugrađenih funkcija. Izgradnja KIIS-a je pretpostavka za postizanje krajnjeg cilja HLK, a to je transformacija sadašnje Komore u e-HLK.

Neoinfo na sajmu CeBIT Hannover 2016

Objavio Igor Vukmirović | 16.2.2016. u 16:15 sati
CeBIT Hannover

Neoinfo ove godine prvi put sudjeluje kao izlagač na najvećem svjetskom sajmu informacijskih tehnologija, telekomunikacija, softvera i usluga, CeBIT. Sajam će se održati od 14. – 18. ožujka 2016. godine u njemačkom gradu Hannoveru. Neoinfo nastupa na zajedničkom štandu uz još dvije zagrebačke IT tvrtke, Span i Alfatec. Štand će se nalaziti u paviljonu 6, s oznakom D52, površine oko 30 četvronih metara, a za organizaciju zajedničkog nastupa zaslužna je Hrvatska gospodarska komora.

Na ovogodišnjeg sajmu sudjelovat će oko 3.000 izlagača iz 70 zemalja svijeta, a prošle je godine sajam posjetilo oko 220.000 posjetitelja. Glavna tema ove je godine „d!conomy“, tj. kako digitalizacija utječe na sve segmene ekonomije i društva, ali i kako ljudi na vodećim pozicijama utječu na digitalnu transformaciju. Osim izložbenog dijela, u sklopu sajma održat će se i konferencija sa bogatim programom te brojnim predavačima i panelistima.

Neoinfo na panel raspravi "Kako izgleda HR u malim i srednje velikim IT tvrtkama"

Objavila Livijana Vukmirović | 9.10.2015. u 16:44 sati
Human Resources

HR Centar je strukovna udruga djelatnika u ljudskim resursima, osnovana u cilju promicanja razvitka i unaprjeđenja HR-a kao brenda, njegove prepoznatljivosti na hrvatskom tržištu rada, unaprjeđenja HR struke, međusobnog povezivanja i edukacije. Udruga djeluje već dugi niz godina s različitim aktivnostima te organizira predavanja o aktualnim temama, na kojima se okupljaju brojni stručnjaci u ljudskim resursima.

30. rujna 2015. godine u prostoru Matiss Business Loungea održao se prvi HR Buzz, neformalno druženje s okruglim stolom te sudjelovanjem publike, na temu „Kako izgleda HR u malim i srednje velikim IT tvrtkama“. Na okruglom stolu sudjelovali su voditelji ljudskih resursa i vlasnici / direktori perspektivnih IT tvrtki: Degordian, Infinum, Neinfo, Pet minuta te Rimac automobili.

Ivan Vidović, direktor i osnivač i Livijana Vukmirović, voditeljica ljudskih resursa predstavljali su Neoinfo. S obzirom na popularnost teme, rasprava je bila popraćena brojnom publikom, koja je sudjelovala s aktualnim pitanjima iz struke. Kao ključne teme HR-a u IT tvrtkama sudionici su izdvojili proces zapošljavanja, kreiranje organizacijske kulture i klime te razvoj i edukaciju zaposlenika.

Inženjer za razvoj poslovnog softvera (m/ž)

Objavila Livijana Vukmirović | 7.10.2015. u 11:14 sati
Natječaj za radno mjesto

U potrazi smo za još jednom kolegicom / kolegom developerom. Tražimo osobu koja voli programirati i koja ima 1-5 godina iskustva u razvoju poslovnih aplikacija u Javi i/ili .Net-u. Radi se na razvoju vlastitih proizvoda i za klijente iz raznih industrija. Diktirani dinamičnim poslovnim okruženjem, važno nam je da osoba koja će se pridružiti našem timu ima iskustva u spomenutim tehnologijama, ali također cijenimo fleksibilnost i mogućnost brzog učenja novih tehnologija.

Pridruži se timu mladih, ali iskusnih IT stručnjaka i prijavi se na posao@neoinfo.hr. Više informacija dostupno je u punom tekstu oglasa, objavljenom na stranici moj-posao.hr.

Nova lokacija

Objavila Sandra Šafarek | 03.02.2015. u 12:52 sati
VMD kvart

Dragi prijatelj i partneri,

Od 2. veljače preselili smo na novu poslovnu adresu:

VMD kvart, neboder, Strojarska cesta 20, 10. kat

Pozivamo Vas da nas posjetite u našem novom prostoru!

Inženjer za razvoj poslovnog softvera (m/ž)

Objavila Livijana Vukmirović | 12.1.2015. u 17:12 sati
Natječaj za radno mjesto

U potrazi smo za novim zaposlenicima s 1-5 godina iskustva na razvoju poslovnog softvera u Javi ili .Net-u. Glavni zadaci uključuju razvoj složenih informacijskih sustava za poslovne klijente (enterprise software development), dizajn arhitekture rješenja, konfiguraciju, implementaciju specifičnih zahtjeva klijenata, analizu i rješavanje prijavljenih problema klijenata, testiranje i održavanje te kontakt s klijentima i partnerima. Opuštena radna atmosfera, dobra plaća, zajednička druženja i roštilji samo su neki od benefita koje nudimo.

Ako si, kao i mi, usmjeren/-a na kvalitetu i spreman/-a na nove izazove, pogledaj naš oglas i prijavi se do 15.9.2015.

Sretni blagdani

Objavila Sandra Šafarek | 24.12.2014. u 10:42 sati
Sretni blagdani

European Coastal Airlines mobilna aplikacija

Objavio Igor Vukmirović | 21.11.2014. u 12:00 sati
European Coastal Airlines mobilna aplikacija

Tvrtka Neoinfo upravo je završila razvoj mobilne aplikacije za svog partnera European Coastal Airlines.

Ova mobilna aplikacija omogućuje korisnicima kupovinu avionskih karata na letovima European Coastal Airlines, pregled napravljenih rezervacija, izmjenu korisničkih podataka te kupovinu dodatnih usluga kao što je dodatna prtljaga.

Aplikacija je dostupna na sljedećim mobilnim platformama:

  • Google Play - Platforma Android
  • Apple App Store - Platforma iOS
  • BlackBerry World - Platforma BlackBerry Danger OS
  • Windows Phone Store - Platforma Microsoft Windows Phone

Na slici uz vijest prikazan je naš testni laboratorij za mobilni razvoj, sa slikama finalnog testiranja aplikacije na različitim platformama.

Moji-racuni.hr u Wellbis katalogu za 2014. godinu

Objavila Sandra Šafarek | 20.10.2014. u 9:44 sati
Moji-racuni.hr u Wellbis katalogu za 2014. godinu

Izašao je novi broj Wellbis katalog za 2014.godinu u kojem je sadržana vodeća oprema za salone, wellness i spa centre te poliklinike.

Među opremom predstavljeno je i naše cjelovito softversko rješenje Moji računi namijenjeno upravo ovoj djelatnosti. Moji računi omogućuju izdavanje računa, izradu ponudu, vođenje rezervacija, praćenje odnosa s klijentima, razne izvještaje o poslovanju, a po potrebi se može nadograditi i modulom skladišnog poslovanja.

Ukoliko niste pretplatnici Wellbis kataloga, možete ga prelistati i ovdje.

8 godina postojanja tvrtke Neoinfo

Objavila Sandra Šafarek | 30.9.2014. u 8:12 sati
8 godina postojanja tvrtke Neoinfo

Tvrtka Neoinfo započela je s radom prije 8 godina kao poduzetnički projekt dvojice diplomiranih inženjera računarstva s Fakulteta elektrotehnike i računarstva.

Od samih početaka Neoinfo se okrenuo poslovnim korisnicima sa željom da preuzme brigu o informatici njihovog poslovanja, kako bi se mogli što kvalitetnije fokusirati na svoje matično poslovanje. Ovu želju provodili smo u djelo ponudivši tržištu usluge kvalitetnog razvoja softvera i vezanih djelatnosti. Kao rezultat rada s našim korisnicima, razvili smo široku bazu vlastitih proizvoda, u kojima su sadržana kvalitetna rješenja poslovnih problema koja smo do sada susreli u praksi.

Želimo zahvaliti svima koji su na bilo koji način ostavili trag u Neoinfu u proteklih 8 godina, a posebno svim našim klijentima koji su nam ukazali svoje povjerenje.

Veselimo se budućim poslovnim uspjesima!

Neoinfo na konferenciji Java 2014, Poreč

Objavila Sandra Šafarek | 7.5.2014. u 12:47 sati
Konferencija Java 2014

Neoinfo i Kapsch CarrierCom nastupaju kao govornici na 3. međunarodnoj Java konferenciji u Hrvatskoj JavaCro’14, koja se održava 12.-13. svibnja 2014. u Poreču.

"Pimp my Activiti" je naziv predavanja, a autori su - Petar Butković, Jakov Kondža, Goran Pugar i Krešimir Jurasović. Predavanje donosi svakodnevne probleme kod implementacije kompleksnih i ponekad nemogućih zahtjeva postavljenih od strane korisnika i postavljenih prepreka te njihova rješenja koristeći pri tome svaku moguću Acitiviti paradigmu.

HUJAK - Hrvatska udruga Java korisnika

Objavila Sandra Šafarek | 7.5.2014. u 9:36 sati
HUJAK - Hrvatska udruga Java korisnika

HUJAK - Hrvatska udruga Java korisnika je neprofitna udruga fizičkih osoba i predstavnika pravnih osoba, koji su tijekom svog profesionalnog, znanstvenog ili stručnog rada bili uključeni u razvoj ili korištenje neke od tehnologija vezanih uz jezik i platformu Java.

Neoinfo koristi Java tehnologije na mnogim svojim projektima i projektima svojih partnera i član je ove udruge od travnja 2014.

European Coastal Airlines booking i flight management

Objavio Igor Vukmirović | 14.2.2014. u 11:24 sati
European Coastal Airlines booking i flight management

Tvrtka European Coastal Airlines (Europski Obalni Avioprijevoznik d.o.o.) osnovana je stranim kapitalom u Zagrebu 2000. godine i od tada predano radi na vizionarskom projektu pokretanja prve usluge prijevoza hidroavionima u Europi. Vizija tvtke uključuje povezivanje naseljenih hrvatska otoka redovnim hidroavionskim linijama sa kopnom te širenje operacija na ostale mediteranske zemlje.

Nakon dugogodišnjeg truda, tvrtka European Coastal Airlines pred pokretanjem je komercijalnih operacija i prvih letova u ljeto 2014. godine.

U sklopu ovih aktivnosti, kao pouzdanog ICT partnera European Coastal Airlines prepoznao je tvtku Neoinfo, koja je preuzela brigu o cjelokupnoj informatičkoj podršci projektu. Ugovor uključuje izradu središnjeg sustava aviokompanije za upravljanje rutama i letovima (tzv. flight management), te backend i fronted (web shop) sučelja za rezervaciju letova i prodaju karata (tzv. booking). Osim središnjeg sustava, tvrkta Neoinfo informatizirat će i prateće ugostiteljske objekte (restorane, kafiće i trgovine) koje će European Coastal Airlines otvarati na svojim pristaništima.

Ugovor uključuje cjelokupni dizajn, implementaciju, testiranje, puštanje u produkciju i održavanje cjelokupnog sustava. Planirano je korištenje najnovije palete Microsoft tehnologija, uz korištenje postojećih Neoinfo proizvoda Adeo™ Framework i Adeo™ ERP, uz smještaj cjelokupnog sustava u cloud.

Ostali postovi...

BLOG

Četiri koraka do uspješne implementacije i odlične iskoristivosti novoga sustava

Autor Sandra Šafarek | 16.6.2016. u 14:49 sati
Četiri koraka do uspješne implementacije i odlične iskoristivosti novoga sustava

Bez obzira na to koji novi poslovni sustav uvodite u svoje poslovanje, prelazak može biti izazovan. Pročitajte ove savjete za što uspješniji početak rada sa novim poslovnim sustavom.

Pročitajte cijeli post

"Clipboard ring" u VS2010

Autor Ivan Cesar | 02.08.2011. u 10:29 sati
Cycling clipboard ring

Nedavno sam slučajno otkrio jedan super feature Visual studio alata - dostupan još od davne verzije iz 2003. godine - ali vješto skriven u šumi opcija VS menija.

Naime, moguće je kopirati više dijelova teksta i zalijepiti ih redom na više mjesta - npr., tijekom modificiranja jedne XML datoteke, bilo je potrebno često kopirati po dva atributa iz jednog elementa u drugi. Pritiskom na Ctrl+C nad vrijednosti prvog i zatim Ctrl+C na vrijednost drugog atributa, oba su spremljena na clipboard, te pritiskom na Ctrl+Shit+V zadnja vrijednost se dohvaća i lijepi na željeno mjesto, te novim pritiskom na Ctrl+Shift+V (2 puta) predzadnju vrijednost lijepimo na drugo mjesto. Jedino što je možda zbunjujuće je da treba otpustiti i Shift i V gumb - inače se clycle ring poremeti.

Opcija Cycle clipboard ring je također dostupna u Edit meniju. (izvor)

Pisanje engleskih izraza u hrvatskom jeziku

Autor Livijana Bilić | 14.12.2010. u 08:21 sati
Pisanje engleskih izraza u hrvatskom jeziku

Iako kao posljedica globalizacije engleski izrazi već dugo ulaze u hrvatski jezik, razvoj informacijskih tehnologija jedno je od područja u kojem je njihov ulazak sve češći i brži. Sama je priroda informacijskih tehnologija takva da se gotovo svakodnevno javlja nova pojava ili novo rješenje koje traži novi izraz. Ulaskom engleskih izraza u hrvatski jezik javlja se problem kako pisati takve riječi.

Pročitajte cijeli post