hrvatski | english
ADEO FINANCIJE
ADEO SKLADIŠNO POSLOVANJE
ADEO UPRAVLJANJE PROIZVODNJOM
ADEO ODNOSI S KLIJENTIMA
ADEO LJUDSKI RESURSI
Moji računi™ jednostavno je Cloud rješenje fiskalne blagajne koje ne zahtjeva instalaciju niti ima dodatnih troškova i uvijek Vam je dostupno s bilo kojeg računala. U osnovi zamišljeno kao rješenja za fiskalizaciju, unutar aplikacije Moji računi moguće je pratiti i ostale segmente poslovanja: veleprodajne račune, naplatu, skladišno poslovanje, putne naloge i blagajnu.
Usluzi Moji računi u svakom trenutnu i sa bilo kojeg računala možete pristupiti putem linka https://service.moji-racuni.hr.
Vaši podaci su sigurni na poslužitelju, a u cijenu su uključene i korisnička podrška, stalne sigurnosne pohrane te praćenje zakonskih promjena. Sve što Vam je potrebno su računalo, printer i internet veza. I naravno, korisnički račun otvoren kod nas. Naše rješenje fiskalne blagajne neovisno je o hardverskoj i softverskoj platformi klijenta. Bitno je jedino da korisnik ima Internet preglednik kojim može pristupiti sustavu. Što se tiče hardvera, rješenje može komunicirati sa bilo kojim barkod čitačem, A4 ili POS printerom.
Moji računi nastali su na temelju ERP sustava, ali funkcioniraju kao samostalno Cloud rješenje. Razvijeni su na Adeo™ frameworku, čime je osigurana potpuna troslojna arhitektura: