hrvatski | english
ADEO FINANCIJE
ADEO SKLADIŠNO POSLOVANJE
ADEO UPRAVLJANJE PROIZVODNJOM
ADEO ODNOSI S KLIJENTIMA
ADEO LJUDSKI RESURSI
U poslovanju poduzeća ili ustanove sve se vrti oko klijenta – potencijalnim klijentima nudimo svoje proizvode ili usluge, kupcima se trudimo što kvalitetnije isporučiti naručeno te, na kraju, od kupaca nam dolaze prihodi. Nije, stoga, ni čudo da mnoge teorije i prakse uspješnog poslovanja stavljanju kupca na središnje mjesto.
Temelj aplikacije za odnose s klijentima je evidencija podataka o klijentima: poreznih brojeva, adresa, žiro računa, kontakt osoba i njihovih kontakt podataka. Osim matičnih podataka, jednostavno se dolazi do podataka o izdanim fakturama te prodanim proizvodima.
Također, osim podataka o klijentima, u aplikaciji se mogu evidentirati i podaci o potencijalnim klijentima (kontaktima), koji su samo izrazili interes za naše prizvode ili usluge ili ih je tek potrebno kontaktirati.
Za svakog klijenta, bilo realiziranog ili potencijalnog, moguće je evidentirati neograničen broj poslovnih prilika te komentara iz kojih se vidi tijek komunikacije s klijentom vezan za neku poslovnu priliku. Naposljetku, poslovna prilika se može i zaključiti, bilo kao dobivena ili izgubljena. Na taj način moguće je pregledno vidjeti sve trenutno aktivne poslovne prilike te po njima napraviti sljedeći korak.
Adeo™ Odnosi s klijentima sastavni je dio Adeo™ ERP sustava, ali može funkcionirati i kao samostalna aplikacija. Razvijena je na Adeo™ frameworku, čime je osigurana potpuna troslojna arhitektura: