hrvatski | english
ADEO FINANCIJE
ADEO SKLADIŠNO POSLOVANJE
ADEO UPRAVLJANJE PROIZVODNJOM
ADEO ODNOSI S KLIJENTIMA
ADEO LJUDSKI RESURSI
Aplikacija za praćenje skladišnog poslovanja zanimljiva je trgovcima koji posluju s robom koja je između trenutka nabave i prodaje robe smještena na skladištu. Budući da skladište neizbježno predstavlja trošak prostora i radnika, a sama roba na skladištu „zarobljeni“ kapital, u interesu je svakog poduzeća da nema previše robe na skladištu. No, s druge strane, premalo robe na skladištu moglo bi uzrokovati poteškoće prilikom opskrbe kupaca ili proizvodnje. U interesu je svake organizacije da nađe optimalnu ravnotežu između ta dva suprotstavljena zahtjeva.
Osnovna je zadaća pri praćenju skladišnog poslovanja točna evidencija stanja robe na skladištu u nekom trenutku. To je moguće evidencijom primki (dokumenata koji evidentiraju ulaz robe na skladište), otpremnica (dokumenata koji evidentiraju izlaz robe na skladište) te međuskladišnica (dokumenata koji evidentiraju premještanje robe s jednog skladišta na drugo).
Analizom promjena količina robe na skladištu kroz duže vrijeme moguće je ispuniti drugu važnu zadaću pri praćenju skladišnog poslovanja, a to je uočavanje trendova te minimalnih i maksimalnih količina na skladištu, nakon čega je moguće korisniku davati upozorenja kada se te količine prekorače.
Adeo™ Skladišno poslovanje sastavni je dio Adeo™ ERP sustava, ali može funkcionirati i kao samostalna aplikacija. Razvijena je na Adeo™ frameworku, čime je osigurana potpuna troslojna arhitektura: